יום ראשון, 22 במרץ 2009

אינסטלטור 24 שעות

סתם עניין שנזכרתי בו: תנסו לפתוח דפי זהב ולחפש אינסטלטור שמכריז על עצמו שהוא "אינסטלטור 24 שעות", כלומר כזה שמציע את שירותיו מסביב לשעון, כל שעות היממה. אתם יכולים לנסות להתקשר אליו באמצע הלילה כדי לבדוק אותו, אבל אני גם יכול לחסוך לכם ולספר שיש סיכוי טוב שתגלו שהוא לא נותן שירות 24 שעות. אז למה הוא מפרסם שהוא כן? אולי כי זה נשמע טוב, או כדי לקבל שיחות נכנסות גם בערב (אבל לא בלילה).

הייתי פעם אחת בסיפור הזה בדיוק, ואני יכול לומר שמבין האינסטלטורים שעובדים גם בלילה הרוב לא עונים כשאתה מתקשר, ואני אפילו לא ממש מדבר על "לילה" אלא על אזור 24:00. הייתי צריך להתקשר לכמה אינסטלטורים עד שמצאתי "אינסטלטור 24 שעות" שגם ענה. וזה לא שהוא ממש הגיע בשמחה, ממש לא.

אני לא חושב שזו בעיה שקשורה לשירותי אינסטלציה באופן ספציפי. סתם מסוג הדברים שמאפיינים, כנראה, בעלי מקצוע בישראל - או בכלל। בעלי מקצוע רבים מכל תחום יעשו הכל כדי למשוך את תשומת לבכם.

אין תגובות: