יום שלישי, 9 בדצמבר 2008

בעלי לא בבית, בוא

לפעמים מה שמושך אנשים לעסוק בתחום מקצועי מסוים הם נימוקים בלתי רציונליים בעליל. לדוגמא, המיתוס השחוק והאגדות האורבניות על הטובות המיניות בהן אפשר לזכות בתחום הספציפי.

משעשע לפעמים לגלות מהן הסיבות של אנשים לבחור במקצוע זה או אחר. אחד הסיפורים המשעשעים שאני מכיר בהקשר הזה, הוא של חבר שהלך לקורס מקצועי ארוך בגלל שמועה שהגיעה לאוזניו ש"יש שם הרבה כוסיות". וכמובן שהוא התאכזב ועזב. להגנתו אפשר לומר שהיה צעיר כשזה קרה, אבל רק תחשוב על זה - לבחור את המקצוע בו תעסוק במשך שארית חייך על-פי צו ההורמונים שלך?

ואגב, זה לא מאד נדיר. כנראה שלא מעט אנשים בוחרים מקצוע מתוך מחשבה על ה"תועלות הקטנות" שיהיו לו, וזיונים הם ללא ספק במקום הראשון. בעלי מקצוע בתחומים מסויימים מספרים ניסים ונפלאות על הישגיהם המיניים במסגרת העבודה. נדמה לי שבמקומות הראשונים נמצאים נהגי המוניות, צבעים, שיפוצניקים ואינסטלטורים. כמובן, גם תעשיית הבידור ידועה בפעילות מינית עניפה. בכל אופן, זה שאתה הולך לעסוק באחד המקצועות הללו לא אומר שאתה הולך להיות פעיל מינית.

וכמובן שזו רק דוגמא. אנשים רבים מגיעים למקצוע מסוים ממוטיבציות לא נכונות, ובדרך-כלל סופם להתאכזב ולהיות ממורמרים. בקיצור, בפעם הבאה שאתם רואים בסרט או בסדרת טלוויזיה אשה חשקנית שמתקשרת לגנן ואומרת לו "בוא מהר, בעלי לא בבית", תזכרו שזה רק על המסך. כלומר... בדרך-כלל.

אין תגובות: